בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס : איך למצוא מתכנת מתאים?

החלטתם לבנות אתר וורדפרס ובטח הגעתם לשלב חיפוש המתכנת המדויק עבורכם. אתם חייבים מישהו מקצוען שיוכל לבנות לכם את האתר הטוב ביותר על ממשק וורדפרס בדיוק כפי שאתם מדמיינים אותו. BeomyTech מספקת עבורכם מתכנת מדויק שיתאים לצורך שלכם.

 

האם כל מתכנת יכול לבנות לכם אתר וורדפרס?

ההמלצה הטובה ביותר היא לקחת מתכנת וורדפרס מומחה ולא לקחת מתכנת שמציע גם וגם וגם. כאשר אתם עובדים עם מתכנת וורדפרס שמבדל את עצמו אך ורק לוורדפרס אתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם הולך להיות ברמה הכי גבוהה. זאת משום שמתכנתים המומחים לוורדפרס כבר מכירים את הצרכים של בעלי עסקים שרוצים לבנות אתר וורדפרס לקידום העסק שלהם - אלה יבינו אתכם הכי טוב.

חברת BeomyTech מחזיקה מתכנתים רבים אשר כל אחד עוסק בתחום מסוים מעולם התכנות: אנשי אפיון, אנשי UX/UI, מתכנת אתרים, מתכנתים וורדפרס, מתכנת אפליקציות, מתכנתים לפרויקטים ועוד. כך שאנו נוכל להתאים לכם את המתכנת הטוב ביותר שמתאים בדיוק לצורך שלכם. 

האתר שתבנו הוא הפנים של העסק שלכם באינטרנט. לכן חשוב לבחור את המתכנתים הטובים ביותר כדי להבטיח תוצאות מרשימות שאכן יגדילו את ההכנסות בעסק.

 

אתכם בכל תהליך בניית האתר

בואו נשים את זה על השולחן, כאשר אתם לוקחים מתכנת לא מוכר ומפקידים בידו את בניית האתר שלכם בוורדפרס, הוא לא בהכרח ישאר איתכם לטווח ארוך. דבר זה יכול להוות לכם בעיה בהמשך כאשר תתקלו שוב בעבודה הדורשת מתכנת המבין בקוד בפעם נוספת. לכן חשוב לבחור חברת תכנות יציבה אשר תתן לכם שירות גם בהמשך הדרך. חברת ביומייטק קיימת כבר כמה שנים טובות והיא מחזיקה את כל סוגי המתכנתים כך שאם לאחר בניית האתר תרצו שיפור, שדרוג, פיצ'ר חדש או כל דבר כזה - ביומייטק תמצא עבורכם את המתכנת המדוייק לצורך שלכם לאורך כל הדרך.

 

יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים

חברת Beomytech מציעה עבור העסק שלכם מגוון שירותים ברמה גבוהה ובמחירים הוגנים. 

אנו מאמינים בשירותיות, אמינות ואיכות מעל לכל. 

יש לנו צוותים במיקור חוץ, מתכנתים מחול, מתכנתים בהודו, באוקראינה, מתכנתים פרילנסר מקצועיים, מתכנתים במיקור חוץ פיתוח תוכנה, מערכות מידע, מיקור חוץ בדיקות תוכנה ועוד. אנו יודעים להתאים לכם בדיוק את המתכנת שאתם צריכים.

מתכנת וורדספרס

בין השירותים שלנו לבניית אתר וורדפרס: 

  • משאבים למסחר האלקטרוני: חנויות מקוונות, דפי נחיתה ומכירה, קטלוג מחירים ועוד.
  • פתרונות ארגוניים: מערכות לניהול פרויקטים, מערכות CRM ועוד.
  • פתרונות AI.
  • פרויקטים חברתיים.

בנוסף אם בהמשך תתעניינו בהרחבת העסק ותרצו פיתוח אפליקציה, נקשר בינכם לבין מתכנת אפליקציה שיתאים לפיתוח שאתם רוצים.

מעוניינים שנתחיל יחד את דרכנו המשותפת?

לפרטים נוספים ותחילת התקשרות מולנו אנא השאירו פרטים בטופס בתחתית הדף,

או חייגו 05-85994500.

שתף
  • Share

מאמרים אחרונים

עיצוב גרפי
25.02.2024
עיצוב גרפי

בעולם שבו התחרות על תשומת לב הקהל הולכת ומתגברת, החשיבות של עיצוב גרפי איכותי ומקצועי אינה יכולה להישכח. עיצוב גרפי אינו רק עניין של יצירתיות; הוא כלי עסקי חזק המשפיע על התפיסה, ההכרה וההצלחה של מותגים בשוק התחרותי. ב-BeomyTech, אנו מבינים את הכוח העצום הטמון בעיצוב גרפי מקצועי ואיך הוא יכול לשנות את "התמונה העיסקית" […]

להמשך קריאה
פיתוח אתרים
22.08.2023
פיתוח אתרים

בעידן דיגיטלי ובהיסטוריה של הטכנולוגיה, האתר הוא הדלת הקדמית של כל ארגון, עסק או חברה. ביאומיטק, חברה מובילה בתחום המיקור החוץ של מתכנתים ומעצבים, מבינה את החשיבות של אתר המותאם אישית, אפקטיבי ומודרני. במאמר זה, נסקור את המרכיבים המרכזיים של פיתוח אתרים והיתרונות שבעבודה עם חברה מקצועית כמו ביאומיטק. פיתוח אתרים: לא רק קוד אלא […]

להמשך קריאה
פיתוח אפליקציה לאנדרואיד
30.07.2023
פיתוח אפליקציה לאנדרואיד

העולם של הטכנולוגיה מתקדם בצורה מהירה ובלתי מנותקת, ובחזית החדשנות עומד פיתוח אפליקציות אנדרואיד. משנתה שבה הוצג האנדרואיד לראשונה, השוק עבר שינויים משמעותיים. ב-ביאומיטק, אנו חלק מהשינוי זה, כשאנו מציעים פתרונות מתקדמים לפיתוח אפליקציות אנדרואיד, ואף מעבר. החדשנות באנדרואיד האנדרואיד הוא מערכת הפעלה שנמצאת בבסיס המובייל המודרני. מגוון האפליקציות הזמינות, המשתמשים הרחבים והגמישות של המערכת, […]

להמשך קריאה

בואו נעבוד יחד

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    * בשליחת הפרטים הנני מאשר/ת לחברה ליצור עימי קשר ולשלוח אליי מידע ופרסומים

    איזה כיף, קיבלנו את הפרטים, נחזור אליכם בהקדם!

    התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

    073-7788553
    Photo

    מה מעניין אותך?

    דילוג לתוכן